dannie

Sådetså.

danniebloggen presenterar: Veckans pyssel

Publicerad 2011-03-09 18:55:16 i Babbel,

Jag skulle på besök hos en liten ettåring och får man ju tillfälle att pyssla. Efter grävande i tyglådorna hittade jag systerns gamla vaxduk och då stod det klart. Ett förkläde är väl vad alla ettåringar behöver?


Fickor är jo obligatoriskt, där man kan smuggla undan en bulle till sitt rum.


När snedslån tar slut är jag glad att jag sparar gamla paketsnören som också gör sig bra på förkläden. Blev yrvädret glad? Jojomensan, hennes mamma likaså.

Kommentarer

Postat av: Liw-

Publicerad 2011-03-09 19:43:46

Mamman är väldigt glad och pappan hälsar och tackar han med :-)

Postat av: jenny

Publicerad 2011-03-09 20:44:01

det var fantastiskt fint!!

Postat av: Mona Andersson

Publicerad 2011-03-10 18:36:04

Så fint det blev.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dannie

En skånsk tös i Norrland, jobbar med skog men gillar bäst att vara med bästa sambon och finaste dottern!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela