dannie

Sådetså.

Tisdagsutmaning: från mitt fönster

Publicerad 2011-02-22 14:00:00 i Babbel,

Finliw kör med tisdagsutamning och jag är såklart med. Idag är det utsikten från mitt fönster som gäller, får mig osökt att tänka på Stig-Helmers fotoalbum från den andra sällskapsresan. Här är min utsikt iallafall:


Bilistenmacken som jag tittar på varje dag från mitt kontor. Får ibland lite hemlängtan då det står Trelleborg på taket.


Utsikten från mitt andra fönster. Huset är ett vårdhem och nedanför ligger den tjusiga Vindelälven som erbjuder härliga lunchpromenader.

Kommentarer

Postat av: Liw- mamma till Mait och mini i magen

Publicerad 2011-02-22 17:21:34

Inte fy skam med den utsikten från kontorsfönstret.

Men varför står det Trelleborg på taket?



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dannie

En skånsk tös i Norrland, jobbar med skog men gillar bäst att vara med bästa sambon och finaste dottern!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela