dannie

Sådetså.

5e bilden

Publicerad 2011-02-25 08:55:23 i Babbel,

En gammal bild på dig själv.



Har inga riktigt gamla bilder på mig själv, dom bor hemma i Skåne. Men här är jag 21, har precis flyttat till Umeå och bor i Umeås tråkigaste korridor. Här har Linda och hennes familj kommit och hälsat på och jag visar upp det fantastiska korreköket. Oj, jag saknar inte korridoren. Sen flyttade jag till världens finaste prinsesskollektiv och vi hade roligt varje dag.

Idag är det fredag, och inte vilken fredag som helst utan löningsfredag, hurra! Jag har märkt att det är lite mer folk som kommer in och kollar nu, kan det vara länken hos Finkarin kanske? Eller mina FB-uppdateringar kanske? Hursonhelst, skriv något kul i kommentarsfältet så blir jag glad och pepp på fler uppdateringar. I helgen ska jag och D fara till Sundsvall så då kanske det inte bli så väluppdaterat, men håll ut. Eller så kanske jag lär mig hur man mobilbloggar från Ds I-telefon. Back to work! Tjipp!

Kommentarer

Postat av: Mona Andersson

Publicerad 2011-02-25 11:58:12

Hallå snygging! Det var ett tag sedan men det är härligt med gamla bilder. Ha en kul helg men slösa inte bort hela lönen, ha ha.

Postat av: Karin

Publicerad 2011-02-25 12:50:02

Prinsesskollektiv?! Låter mycket intressant. Vår lägenhet känns mer som en prinskorvslägenhet.

Postat av: Annie

Publicerad 2011-02-25 14:59:45

Härligt att se! För min del handlar det om dina FB-uppdateringar. Då får jag ändan ur vagnen och tittar in här - och det är ju lika kul varje gång! Kram på dig!

Postat av: Jenny

Publicerad 2011-02-25 19:18:20

Hej Daniella!! Jag "upptäckte" din blogg via face och känner igen mig i bilden...korridorsliv i umeå, hahaha, ja det har man fått nog av! Jobbar du kvar på Svea? Jag jobbar på Skogsstyrelsen i Malung men längtar tillbaka till norr :) Kram

Postat av: Anna Malou

Publicerad 2011-03-18 22:18:30

Tur att du hade världens roligaste korridor i huset bredvid!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dannie

En skånsk tös i Norrland, jobbar med skog men gillar bäst att vara med bästa sambon och finaste dottern!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela