dannie

Sådetså.

Periodare

Publicerad 2011-04-12 10:41:06 i Babbel,

Jag erkänner, jag är periodare. Bloggperiodare alltså. Mycket att göra på jobbet nu så det sista jag känner för när jag kommer hem är att sätta mig framför datorn. Eller nä, det var inte sant, jag läser ju andra bloggar slaviskt, men jag har inte orkat skapa något eget. Men jag lovar att göra ett ryck snarast, kanske redan ikväll och visa fortsättningen på födelsedagen, kanske lite bilder från Skånehelgen, bilder från systerns besök i Umeå och så vidare. Håll ut mina trogna följare, jag återkommer igen! Jag känner nog att det killar lite i bloggtarmen trots allt.

 
Man tager vad man haver i bildförrådet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dannie

En skånsk tös i Norrland, jobbar med skog men gillar bäst att vara med bästa sambon och finaste dottern!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela