dannie

Sådetså.

Världens dyraste skoskav

Publicerad 2010-05-16 22:23:58 i Babbel,

Ja, hur går det med de nya, magiska sulorna? Tack bra, jag får inte ont i fotleden som tidigare, känns väldigt bra. Jo, förutom att jag fått världens skoskav eftersom man kommer upp lite i skorna. Så igår när jag gick en lång runda fick jag så mycket skav att jag fick ta av skorna och gå barfota hem. En stor blåsa på ena foten och en blottad häl på andra. Väl hemma plåstrade jag om mig själv och for på stan i flipflop. Ikväll tänkte jag att jag kan ta en lugn promenad hem till E och hämta min lånecykel och det kändes okej till en början. Ont ska med ont fördrivas heter det väl? Men hemma hos E kände jag att det gjorde lite ont, men jag tittade inte. Cykel hem, skönt, men väl hemma ser jag att jag nu har två avskavda hälar. Oooooooooooh så skönt det kommer att bli att duscha imorrn. Ingen bild kommer ackompanjera detta inlägg, hoppas alla uppskattar det.

Så, nu har jag fått gnälla lite, nu ska jag sova. Känns säkert bättre imorrn. God natt!

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2010-05-17 00:26:26

Kvalificeringstävling till SM i Leukoplast, eller vad är det jag anar? Har du skaffat dig löparstrumpor än? Här provas Garmin-klockan för fullt. Lyckades lägga in träningsprogram, men väl i skogen kom jag inte på hur man startade det. Spanade in massvis med förbipasserande joggare, men ingen hade samma klocka så ingen hjälp att hämta där...

Postat av: Mona Andersson

Publicerad 2010-05-18 16:50:05

Ja stackars dig, det är inte nådigt med skoskav. Ta väl hand om dem så försvinner de snart. Tur ni har så varmt däruppe i norr så du kan gå i flip flop eller rent av nakenfota.

Postat av: Mona Andersson

Publicerad 2010-05-18 16:52:11

Stackars dig, skoskav är inte att leka med så ta väl hand om dem så försvinner de snart. Tur ni har så varmt däruppe i norr så du kan gå i flip flop eller rent av nakenfota!

Postat av: Jessica

Publicerad 2010-05-19 22:05:36

Stackars liten! Skaffa nu Reebok Easy Tone sa ska du se att det gar over. Annars far du val gifta dig, for da lar ju allt ga over. Ja for sjalv har jag inte haft ett endaste lite problem sen brollopet!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dannie

En skånsk tös i Norrland, jobbar med skog men gillar bäst att vara med bästa sambon och finaste dottern!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela