dannie

Sådetså.

Ledig dag

Publicerad 2010-05-13 18:01:16 i Babbel,

Tack Jesus för detta, eller Christer som jag som liten trodde stod bakom denna dag. Eftersom jag i söndags verkade dra på mig världens förkylning efter min springtur har dagen spenderats inomhus. Wilbur är upplagd på Blocket, verkar kanske ha lagt in den lite väl dyrt för än har ingen ringt. Men det kanske kommer?

Annars sitter jag och funderar på hur framtiden ska te sig. Men så kom jag på att jag har ju svaret, bara att ställa frågorna:

Kommentarer

Postat av: Jessica

Publicerad 2010-05-14 00:58:18

Forlat att jag inte namnt att du kommit pa besok flera ganger! Jag menade utanfor familjen forstas!

Sa har du hittat en ny bil eller vad?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dannie

En skånsk tös i Norrland, jobbar med skog men gillar bäst att vara med bästa sambon och finaste dottern!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela