dannie

Sådetså.

Klagomål

Publicerad 2010-01-06 22:40:05 i Babbel,

har framförts om det dåliga bloggandet, I know. Men bättring lovas inom kort. Fnular på några idéer, ska se till att de förverkligas. Imorrn börjar mitt nygamla jobb. Samma kontor men ny anställning. Spännande, minst sagt. Får väl se om det står någon skog kvar om tre månader när chefen kommer tillbaka. Annars är jag tillbaka i Ume, här är det snorkallt. Fick inviga nya bilens skyffel när min parkeringsplats behövdes skottas fram. Men om tre veckor får jag min garageplats, då behövs ingen skyffel längre. Nu ska jag sova så jag orkar köra till Vindeln imorrn. See you soon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dannie

En skånsk tös i Norrland, jobbar med skog men gillar bäst att vara med bästa sambon och finaste dottern!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela