dannie

Sådetså.

Sen sist

Publicerad 2010-02-08 10:00:42 i Babbel,

ojojoj vad dålig jag är. Ber så innerligt om ursäkt. Här kommer bättring med bilder från mobilen, i tidsordning:



Jag reste från hem till hem via Höga Kustenbron. Andra ställen passerades också, men detta var finast.



När jag kom till mitt andra hem började jag knapra på peppishuset. Det är slut nu.



Sen var jag duktig och rensade ut i garderoben. Två påsar till myrorna och resten i sopan.



En dag åkte jag till kontoret i Lycksele. Mycket snö där.



Sen träffade jag trevliga pojkar som hade klippt sig i matching frisyrer. Charmigt.



Ett riktigt fynd på Myrorna. Men jag har ju köpstopp så jag slog inte till. Utan köpstopp hade det ju inte gått att stå emot. Brings back major memories.



Vips var det gårdagen och då tog jag min onda fot på långpromenad. Solen sken, syns inte här för jag bor i Norrland där solen inte står särskilt hög på himlen.



Sen bakade jag bröd och pizza på det jag hade i skåpet. Gott blev det, lite tjock botten bara på pizzan. Arvegods från farmor gjorde degen, tack farmor!

Klart slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dannie

En skånsk tös i Norrland, jobbar med skog men gillar bäst att vara med bästa sambon och finaste dottern!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela