dannie

Sådetså.

Helgen i tre bilder

Publicerad 2010-04-27 17:41:00 i Babbel,

Fridolinus kom och hälsade på och sov över en natt. Vi hyrde ett gäng filmer, men som de tanter vi är orkade vi bara se "Allt flyter". Ganska bra, hade nog förväntat mig mer av en skrattfest. Får se till att klämma in de andra fyra filmerna innan fredag, hur det nu ska gå till. Men men, på lördagen vaknade tanterna i ottan och husmodern lagade pannkakor. Sen for vi på Bilbolaget och kollade på en bil till mig, men lilla bilförsäljaren gav mig bara skambud på Wilbur så det blev ingen affär. Istället for vi på loppisrunda, I do love loppisrundor. 6 st loppisar hann vi med och jag spenderade sammanlagt 90 kronor på följande:


Trådback som varit till mjölkkannor, liten söt grön vas, kvartslitermått och


en vit stol. Inte illa va?

Sen for Fridolinus hem igen till sin boyfriend, buhu. Så på söndagen roade jag mig med att handla mat och kitta Wilbur inför sommarsäsongen, det vill säga sätta på sommardäcken. Kände mig då lite händig. Bara lite blodvite, men det hör väl till?

Kommentarer

Postat av: Jessica

Publicerad 2010-04-29 01:15:38

Och varfor ska du byta bil? Har den redan pajat?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dannie

En skånsk tös i Norrland, jobbar med skog men gillar bäst att vara med bästa sambon och finaste dottern!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela