dannie

Sådetså.

Sen sist

Publicerad 2009-11-19 09:10:30 i Babbel,

har jag varit i Fjollträsk. Inga bilder togs, oklart varför. Måste verkligen bli bättre på det. Eller jo, jag tog en bild på maten vi åt med jobbet. Nu kommer highlightens i punktform:

- Kvinnligt nätverksträff på kontoret i Stockholm. Ribbing (vars regler nu styr mitt liv), storchefen (inte Göran) och trevliga tjejer. Etiopisk pannkakasmiddag på kvällen.
- Sova på hotell, mumma. Sista tanken jag hade innan jag somnade var att så här ska det kännas när jag köper en ny säng. På denna punkt ingår även hotellfrukost.
- Fint huvudkontor, där kan jag jobba.
- Träffa frk Nilsson på Centralen, kramas och sedan en kortis på stan. God fika.
- Se kusinens nya lägenhet, mycket avundsjuk. Dock spartanskt inredd, men det motverkades av en gigantisk luftmadrass som flickorna fick sova på.
- Indisk mat på kvällen med mycket skratt. Sedan en kortis på stan med drinks på barer.
- Major shoppingspree (stavas det så polisen?) på lördagen. Relativt lite saker inhandlades trots att ambitionen var hög.
- Matlagande till kusin eftersom han inte ätit sedan sambon åkte till USA för två veckor sedan. Hans vänner kom och vi drack lite vin.
- Rumpskak på Village. Dyrt men ganska värt det. Andréa såg två kändisar (Magnus Hedman och Ola), jag såg ingen trots att jag gick framför henne. DJn tyckte om Michael Jackson och spelade varannan MJ-låt. Det tröttnade vi på och jag gnällde hela vägen hem på grund av ömma fötter.
- Avvinkande av Nilsson, buhu, ses till jul!
- Brunch med Veronique och Annapanna. Och Maria också. Mmmat. Dom hade kakbuffé och vi kom fram till att plättar var en bra mellanrätt.
- Lite Wiispel med kusin och hans buddy, sen gick jag till centralen och trodde att jag skulle sova gott på tåget då jag var ganska trött, men ack så fel jag hade. Vaknade upp i Västerbotten och gick direkt till jobbet.

Sen helgen har jag varit en sväng i Skellefteå där höjdpunkten var deras nya parkeringshus (träporr), after work med jobbet där det inte gick så bra med musikquizet. Idag är det torsdag och ikväll är det mitt i naturen, tjihoo!
Klart slut.

Kommentarer

Postat av: Sprakpolisen

Publicerad 2009-11-19 19:52:55

Shopping spree, my dear. Sarskrivning ar den gyllene regeln i det engelska spraket!

Later som en trevlig weekend! Jag skulle kunna tanka mig nagot liknande! Fast minus alkohol da, artan tycker inte om sprit. Artan tycker inte om sarskilt mycket annat heller.. Du far lasa pa preggobloggen! Puss o kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dannie

En skånsk tös i Norrland, jobbar med skog men gillar bäst att vara med bästa sambon och finaste dottern!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela