dannie

Sådetså.

Torsdag fast nästan som fredag

Publicerad 2009-06-18 19:40:35 i Babbel,

är det idag. Långhelgen hägrar och jag slappar hemma i tekoppen efter en solig dag i skogen. Jag har ju världens bästa jobb där jag motionerar på jobbet så jag kan med gott samvete slappa på kvällen. Idag har jag och Lina tittat på massa löv, åkt grusväg runt halva Västerbotten, sett en älgko som Lina inte lyckades kommunicera med och följt ruskiga skyltar till en liten, liten grotta uppe på ett berg. På berget växte för övrig liljekonvaljer, men de blommade inte så de fick stå kvar. Vi plockade däremot andra växter som syns på bild längre ner. En bra dag alltså. Sen har vi även varit i Åmsele vilket är en fin liten by. Där besökte vi missionshuset som var ganska coolt.



Shit, snart byter jag blogg, blir lite less på dessa sneda bilder... Nåväl, tuvull är det iallafall, kanse omvandlas buketten till en krans imorrn?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dannie

En skånsk tös i Norrland, jobbar med skog men gillar bäst att vara med bästa sambon och finaste dottern!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela