dannie

Sådetså.

Sista delen

Publicerad 2009-01-23 19:14:47 i Babbel,

kommer nu. Har haft lite sjuk-paus från bloggen. Snorar och hostar, men efter en dag i sängen känns det bättre. Kanske bra nog imorrn för att skölja bort resterna av förkylningen med lite sprit? Jaja, nog om det, här kommer då sista delen av fotokavalkaden:

Oktober (var vi väl på?)


Hösten kom till Lappland, jag jobbade på.


Dejt med prinsessan, vi försöker se svåra ut.


Sen hände det massa annat kul, jag fick åka till Linköping och jobba några dagar och på hemvägen hälsade jag på Andréa och hennes vän:




Och när jag skulle åka till Lycksele en måndag morgon såg det ut så här...


Skogen började frysa i slutet av oktober,


och liten brasa värmde gott till lunch.

November

Jobbade min sista vecka i Lycksele och det började bli riktigt kallt.





Sen ledsnade jag på AJTen och satte ut den på Blocket. Tre sekunder senare var den såld till skampris, men ingen var gladare än jag.


Jag for en sväng och kollade på linbanan i Mensträsk, tyvärr var den stängd...


Andréa kom och hälsade på och vi spenderade stora delar av lördagen konkandes på en stor låda.

December

Jobbar på i Vindeln numera, mamma och pappa hälsade på i Ume men inga bilder togs.


Jag började packa inför årets äventyr, mycket o'boy hängde med i väskan.


Resan började i Stockholm där jag träffade min gamla buddy Quetzal som var på besök.


Sen avslutades året med två fantastiska veckor på Maui hos systern och svågern. Många bilder finns det därifrån, men de var ju med härom veckan. Nu ska jag bota min förkylning och kolla på mera tv. Året nyårslöfte får nog bli att skaffa mig ett liv... Tjipp!

Kommentarer

Postat av: Jessica

Publicerad 2009-01-23 20:22:49

Du ar duktig du!! Andrea ser ju fullkomligt galen ut! Hon maste vara glad over att du lagt ut den bilden i cyberrymden!

Snart kommer det nya bilder pa var blogg.. Men det maste bara handa nat intressant forst..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dannie

En skånsk tös i Norrland, jobbar med skog men gillar bäst att vara med bästa sambon och finaste dottern!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela