dannie

Sådetså.

The weekend i bilder

Publicerad 2009-02-25 19:25:58 i Babbel,


Inledning i Malmö. Eller i Lund, men sedan snabbt till Malmö. IKEA, upphämtning av Helena och sedan resten av kvällen hos Betto. Den blå mössan praoar just nu som kamerafodral, fiffigt värre.


Lördag. Bakis som få, men på med glada miner för syskonbarn ska underhållas. Tretton panodil senare är jag nästan människa. Tittar på när barnen kanar runt på Stortorget i den skånska huvudstaden.


Var på bio med Klara, hon blev sockerhög av godiset och fick leka av sig innan vi satte oss på bussen till Svedala.


Hemfärd.


Julklappar levereras till skatungarna och deras föräldrar. Alla blev glada.


Söndag. Hälsar på farmor och pappa hotas lite. Inga mer partyn i Skåne för mig.


Bollen firar för fullt.

En nice helg i Skåne, minus bakisheten. Klart slut. (Jessie nöjd?)

Kommentarer

Postat av: Jessica

Publicerad 2009-02-25 23:29:51

Yes jag är nöjd!! Mycket fina bilder! Jag ska genast lägga ut nåt på vår blogg!

Puss puss!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dannie

En skånsk tös i Norrland, jobbar med skog men gillar bäst att vara med bästa sambon och finaste dottern!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela