dannie

Sådetså.

Det nya livet: dag 1

Publicerad 2009-02-02 10:23:37 i Babbel,

Jepp, det blev inte av med start igår, inte kan man väl starta sitt nya liv på en söndag. Speciellt inte när man passerar ett tantfik i semmeltider (det lät konstigt, men så må det vara). Så idag börjar jag ta tag i mitt liv. Prövning nummer ett inträffade på förmiddagsfikat, någon ond människa hade köpt dammsugare. Vad gillar jag mer än dammsugare? Inte mycket. Men jag höll mig och åt ett äpple istället. Mmm, äpple.

Idag när jag kommer hem ska jag leta fram något plagg som jag ska ha när jag är snygg och smal. Eller smal iaf, snygg är jag ju redan!

Kommentarer

Postat av: Jessica!

Publicerad 2009-02-03 02:57:07

Just det!! Lyssna på dig själv!! Jag ska också börja mitt nya sunda liv! Jag ska gå med i sportklubben i Kahana och gå o träna nu när jag ändå inte kan surfa. Men jag tänkte även komma hem... Om jag nu får nån skatteåterbäring. Jag tänker alltid på Robin Hood, den tecknade på julafton, när jag hör ordet 'skatteåterbäring'.. Bara så du vet..

Puss o kram o lycka till!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dannie

En skånsk tös i Norrland, jobbar med skog men gillar bäst att vara med bästa sambon och finaste dottern!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela