dannie

Sådetså.

3-listan

Publicerad 2009-02-03 18:00:23 i Babbel,

Snodd - gör det du med om du vill. I egen blogg eller i kommentarerna.

Tre jobb jag haft/har i mitt liv:
1. Städerska på tomt bibliotek i Malmö
2. Barnflicka åt två yrväder i Connecticut
3. Naturvärdesinventerare

Tre platser där jag har bott:
1. Svedala
2. New Canaan
3. Umeå

Tre serier jag gillar att se på TV:
1. Gilmore Girls
2. Arga snickaren (är dessutom lite kär i arga snickaren)
3. Fåret Shaun

Tre favoriträtter:
1. Chicken Tikka Masala
2. Pålkudding
3. Pannkakor hemma hos mamma och pappa

Tre platser där jag helst skulle vilja vara just nu:
1. I Österrike med mor och far
2. På Maui hos Jessie
3. I Skåne

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dannie

En skånsk tös i Norrland, jobbar med skog men gillar bäst att vara med bästa sambon och finaste dottern!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela