dannie

Sådetså.

Önskelistan uppdaterad något

Publicerad 2009-12-12 11:54:26 i Babbel,

Följande saker önskar jag mig. Kan komma att uppdateras så småningom.

Gula gummistövlar i typ 40-41

En symaskin, behöver inte vara lila.

 

Kusmite i någon god smak, gärna svart te eftersom jag gillar det mest.

 

Cykel, snygg och funktionell


Hälsokokboken av Ulrika Davidsson

 

Fin läderväska från Indiska, antingen Nanna eller Sanna

 

Ny stereo eftesom den gamla har den fula ovanan att äta skivor. Gärna en Tivoli Radio Combo i classic walnut.

 

En spikmatta, det ska ju vara årets julklapp...

 

Ryggsäck eftersom Tighten börjar ge sig efter många års trogen tjänst. Kanske en Haglöfs Backup 15"? Nått där datorn får plats iallafall.

Kents nya skiva

Lost-box, jag har säson 1 och 2

Per Morbergs kokbok

Någon bra och inspirerande vegetarisk kokbok

En liten nåldyna

Tjocka strumpor i storlek 40

Garn i fina färger, gärna bomullsgarn i lagom virktjocklek.

Sorel Caribou i storlek 40-41 med ullfoder

Snygga coctailglas från Indiska, gärna de lila

Kommentarer

Postat av: jessica

Publicerad 2009-12-12 22:15:12

Och inget av detta ska du fa av mig! CocKtailglas lilla vannen! Jag vet att det later snuskigt, men det ar sa man ska stava det!

Mina lussebullar blev jattegoda! Kelly at upp nastan allihop sa jag maste baka fler idag!

Postat av: dannie

Publicerad 2009-12-14 08:32:10

Nu får du nog skaffa dig en ny hobby, lilla ordpolis. Börja sticka härliga badkläder till din bäbi istället.

Postat av: Jessica

Publicerad 2009-12-16 21:03:05

Sticka badklader... Icke! Nej jag vill sticka en jordgubbemossa men jag behover monster och en san dar rundsticka! Och garn forstas!

Postat av: Dannie

Publicerad 2009-12-17 13:08:27

Ja, det ska väl gå att ordna. Moren kan nog donera sin, hon stickade ju en till Ploppen.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dannie

En skånsk tös i Norrland, jobbar med skog men gillar bäst att vara med bästa sambon och finaste dottern!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela