dannie

Sådetså.

Tack för den

Publicerad 2009-04-03 21:17:30 i Babbel,

min kära arbetsgivare. Fick deklarationen häromdan. Spännande läsning det där, rejält tillskott i kassan framåt sommaren. Jag drömmer om fina saker, kanske den fina Tivolin? Men idag kom ett brev från löneavdelningen och då var det inte riktigt lika kul längre. ...vi har visst fel i vårt system och Skatteverket har räknat ditt ena årsbesked dubbelt... Jahaja, så fullt så roligt får jag inte få det. Man får vara glad för det lilla helt enkelt.

Kommentarer

Postat av: Jeskie

Publicerad 2009-04-04 08:54:25

Stackars dig! Du ska vara glad att du far skatteaterbaring overhuvudtaget!!

Vad gor min gamla fisk pa ditt golv? Den borde val ha en egene piedestal?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dannie

En skånsk tös i Norrland, jobbar med skog men gillar bäst att vara med bästa sambon och finaste dottern!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela