dannie

Sådetså.

Jaja

Publicerad 2009-04-16 16:21:22 i Babbel,

det var ett tag sen. Men det är bara för att jag är i Skåne och Macan fick inte följa med till moderslandet. Det fick istället Håpe som är min jobbdator. Och Håpe vill inte så gärna kommunicera med min telefon så inga fina bilder kan laddas upp på bloggen. Sådetså.

Sen sist har följande hänt. Klara, den lilla polisen, har varit på besök i Umeå. Vi gick på stan, köpte gummistövlar till henne, åkte buss, badade på badhuset i Holmsund, gick på bio och såg Monsters vs Aliens (i 3D och fick 3 D i betyg), åkte mer buss och slutligen nattåget till Lund. Där hämtades vi av moren och faren och skjutsades till slottet på Storskifteberget. Där har jag sedan dess varit i Anderslöv på påskkalas, kliat mig i huvudet, jobbar med ett sirapssegt gis och hälsat på min buddy M. Ikväll ska jag besöka det stora möbelvaruhuset, kan ju inte besöka moderslandet utan ett besök på IKEA.

Nu ska jag sirappa vidare. Klart slut, varulvstjut.

Kommentarer

Postat av: Jessica den heliga

Publicerad 2009-04-16 21:59:32

Jasa du! Anledningen till att min blogg ar lite tom ar bara for att jag inte har nat intranat hemma! Illa illa.. Men snart sa kommer bilder fran min o maestros fina helg i Hana!

Puss o kram o ha det skoj med ff pa storskifteberget!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dannie

En skånsk tös i Norrland, jobbar med skog men gillar bäst att vara med bästa sambon och finaste dottern!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela