dannie

Sådetså.

Så seg

Publicerad 2008-09-05 21:06:04 i Babbel,

jag är på att blogga. Men det händer helt enkelt inget kul. Har äntligen fått tillbaka min bil som numera går under namnet folkracebilen efter den fina utbankningen av bucklorna. Bildbevis kommer så småningom. Jag har som resultat av sommarens biläventyr blivit bilhypokondriker, misstänker konstant att det är något fel på bilen, för närvarande är syndromet pyspunka. Men det är verkligen pyspunka, däcket håller luft några dagar, sen är det ganska platt. Men jag är för lat för att fixa det, men det kommer. Ska ju åka hemåt i tio dagar nästnästa vecka, då lär väl luften hinna gå ur helt, så då får jag testa musklerna när jag ska sätta på reservdäcket.

Annars är det mest jobb, jobb och jobb. Sen slapperi i Ume på helgerna. Imorrn gäller bus med Anngelica, får väl se vad det resulterar i. Och nästa helg är det Örebro för hela slanten! Tjihooo!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dannie

En skånsk tös i Norrland, jobbar med skog men gillar bäst att vara med bästa sambon och finaste dottern!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela