dannie

Sådetså.

Ett år

Publicerad 2008-11-01 17:50:24 i Babbel,

har jag idag bott i tekoppen och mycket har hunnit hända. Eller mycket och mycket, en del iallafall. Jag har för första gången i mitt liv bott själv och trivs ganska bra med det. Visserligen saknar jag rummisarna ibland, men ingen äter min mat, jag kan sitta på lilla kontoret så länge jag vill, många fördelar. Sen försvann ju en idiot ur mitt liv och det har tagit upp mycket av min tid det senaste året. Men nu känns det ganska bra och jag har lärt känna mig själv på kuppen. Sak nummer tre är att jag har tagit examen och allt vad det innebär. Jobbat fem månader i Lycksele och ska på måndag börja på det nya jobbet. Fått en bil som bara kostar mig pengar, så de senaste fem månaderna har inte resulterat i särskilt mycket pengar tyvärr.

Jaja, slut på nostalgin, nu börjar nästa år i tekoppen. Vi får väl se hur länge jag stannar här, har jobb fram till 31 december 2009, men man vet aldrig. Jag väntar med spänning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dannie

En skånsk tös i Norrland, jobbar med skog men gillar bäst att vara med bästa sambon och finaste dottern!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela