dannie

Sådetså.

Ordbajseri

Publicerad 2008-05-16 14:29:37 i Allmänt,

Är vad som krävs om jag ska få ihop 6 sidor text om min egna, briljanta analys av den lilla förvaltaren. Nedan syns den exellenta mind-map jag roade mig med imorse. Ser riktigt komplicerad ut, inte minst för att min vän Macan spegelvänder alla bilder. Ooo vad jag älskar organisationskunskap, det är så lätt att skriva om, speciellt mängder med sidor. Nä ush, nu får jag ta tag i det hela. Ska ju gå hem vid fyra och ta vrålåket först till Ålidhoodcentrum för att hämta spännande rek-brev och sen till Ersbodahood och handla grillmat och vin. För ikväll är det partaj i Ålidhood, bästa Anngelican ska firas, sådetså. Och i år ska jag komma ihåg att köpa present dessutom, vilket glömdes förra året...
image47

Kommentarer

Postat av: M a m m a . J e s s i c a

Publicerad 2008-05-16 14:45:46

Goddagens=)
Skönt med helg snart :)
Om du har tid och lust får du gärna svara på dagens fråga i min blogg :) http://jyees89.blogg.se/2008/may/dagens-fraga-1.html

Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dannie

En skånsk tös i Norrland, jobbar med skog men gillar bäst att vara med bästa sambon och finaste dottern!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela