dannie

Sådetså.

Jaha

Publicerad 2008-05-14 18:54:27 i Allmänt,

då ligger det fruktade brevet i min väska i hallen. Nu ska det gömmas i ett hörn tills det svarta molnet som befinner sig ovanför mitt huvud har drivit bort till långtbortistan och hittat någon annan att skugga.

Över till glada nyheter nu. Min ride har fått sig ett hem. Eller en numrerad stolpe att hänga vid iallafall. Och gratis var den också. Så går det när det kommunala bostadsbolaget klantar sig. Sen hämtades ett Tradera fynd på posten, tyvärr i mer än en bit. Men det är det superlimmet uppfanns till. Borde titulera mig super glue master.

Imorrn blir det mer skoljobb, på skolan. För jag är verkligen världens sämsta på att arbeta hemma. Avslutar med en tjusig bild från Malmö.

image43

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dannie

En skånsk tös i Norrland, jobbar med skog men gillar bäst att vara med bästa sambon och finaste dottern!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela