dannie

Sådetså.

Alltså

Publicerad 2008-05-19 11:27:09 i Allmänt,

jag kan inte få en viss grej ur mitt huvud. Vad ska man göra för att verkligen lyckas gå vidare egentligen. Ska jag läsa det attans brevet, kommer det kännas bättre då? För nu är det bara bananas känns det. Går och intalar mig själv att det kommer att finnas något så mycket bättre som väntar på mig nånstans, men var är det? Jag behöver tips! Jag måste rensa huvudet för att lyckas skriva dom satans sista sidorna för att avsluta min utbildning, men det går så trögt för det är så mycket annat som fyller upp mitt huvud. Tre veckor i Skåne gjorde ju susen, men att komma tillbaka hit och få det j-la meddelandet gjorde att jag hamnade fem steg bakåt i utvecklingen. Sen gör det ju inte saken bättre att jag knappt träffar mina vänner,  väldigt få är här. Får ta tag i det hela och aktivera mig mer, men skolarbetet tar upp all min tid.

Nä, nu tar jag tag i det, ett långryck till sen är projektet färdigskrivit för denna gången. Men vad ska jag göra då, ligga hemma och rulla tummarna? Usch, vad det blev deppigt. Ta tag i dig själv människa!

Kommentarer

Postat av: gunbrittmajlischarlottebengtstiglarskallejohanantonadasveaviolagunnel

Publicerad 2008-05-21 12:58:34

vem sa att ett dubbelnamn bara består av ett namn?

jag tycker att du ska läsa brevet. men i sällskap av någon när och kär, tex mig!

förresten, önskar du dig en babymössa i julklapp?

Puss!

Postat av: Jessica den stora och skona!

Publicerad 2008-05-22 01:34:44

Nu tar du dig i kragen o visa vad du kan! Storasystern har borta lyckades ju avboja standiga inviter om att ga ner till playan och spana speedo och drog igen gardinerna och skrev klart s*tans, eller jag menar den alldeles underbara uppsatsen. Kan jag sa kan du din lilla skata!

Las brevet och brann det sedan. Pyromani ar en underskattad konst! Gor susen nar man vill glomma..

Postat av: Fridolin

Publicerad 2008-05-23 12:27:42

Läs brevet! Det kommer att bara bli svårare ju längre det går. Du förstorar upp det bara och tänker på det mer och mer...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dannie

En skånsk tös i Norrland, jobbar med skog men gillar bäst att vara med bästa sambon och finaste dottern!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela