dannie

Sådetså.

tillbaka...

Publicerad 2008-03-19 13:28:42 i Allmänt,

Ojojoj, vilken bloggtorka. Anledningen är ju självklar, han som numera går under namnet idioten. Har så mycket i mitt huvud, men försöker sluta älta så jag ska inte babbla om det. Men det kanske kommer, vem vet? Jaja, nu tar jag a vacation from my problems och drar ner till Skåne. På listan står besök hos Lulle, träffa Maria och Helena, ha kalas, kramas med syskonbarn, bli kramad av mamma och pappa och träffa Bethbästivärlden. Sen avslutas det hela med en helg i Örebro hos bästaste Andréan. Blir nog bra, så när jag kommer tillbaka till Norrland känns det hela kanske lite bättre.

I sommar blir det troligtvis Västerbotten för hela slanten. Har ett jobb på lut hos den statliga skogsägaren, kan bli trevligt! Nu ska det packas, ringas samtal och titta på allt vad teven har att erbjuda tills bussen går mot flygplanet.

Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dannie

En skånsk tös i Norrland, jobbar med skog men gillar bäst att vara med bästa sambon och finaste dottern!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela