dannie

Sådetså.

26-årslöften

Publicerad 2008-03-19 15:35:16 i Allmänt,

Ska starta mitt nya liv och vad passar då bättre än lite nyårslöften. Eftersom nyår har passerat så blir det födelsedagslöften. Detta ska jag lova:
1. Skriva klart ex-jobbet
2. Sluta dricka massa sprit. Notera "massa", alltså jag får dricka måttliga mängder vid passande tillfällen.
3.Inte prata en massa strunt med människor jag inte känner när jag är på lyset, men om punkt två uppfylls så ska det nog inte hända mer.
4. Hålla bättre i mina pengar.
5. Anstränga mig mer när jag söker jobb.
6. Sluta vara tidsoptimist.
7. Rensa ut bland allt mitt skräp.
8. Plugga istället för att titta på tv jämt.
9. Sluta älta saker.

Det skulle ju vara finfint med tio saker, men nu tog hjärnan slut. Måste duscha, äta och hinna med allt annat innan bussen går, jobbar på punkt 6.

Tjipp!

Kommentarer

Postat av: annagreta

Publicerad 2008-04-02 09:39:13

hallå... nu håller det på att bli bloggtorka igen!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dannie

En skånsk tös i Norrland, jobbar med skog men gillar bäst att vara med bästa sambon och finaste dottern!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela