dannie

Sådetså.

Okej

Publicerad 2008-12-17 17:45:52 i Babbel,

nu är väskorna packade, biljetten och passet framtaget och resfebern har infunnit sig. Om tre timmar sätter jag mig på tåget mot Stockholm. Imorrn bitti tar jag och väskorna tunnelbanan till Högdalen och dumpar väskorna hos kusin Fredrik. Sen häng med Quetzal på förmiddagen. Eftermiddagen vet jag inte hur jag ska spendera, men huvudstaden erbjuder väl någon sorts underhållning. Sen kinesning hos Fredrik innan tidig avfärd mot Arlanda. Och sen ut i världen! Håll koll på bloggen, ska försöka uppdatera så gott jag kan. Se även systerns blogg, där kanske det dyker upp bilder på våra äventyr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dannie

En skånsk tös i Norrland, jobbar med skog men gillar bäst att vara med bästa sambon och finaste dottern!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela