dannie

Sådetså.

Dag nummer ett

Publicerad 2008-12-21 21:18:39 i Babbel,

spenderades väl på planet. Klockan fyra på morgonen lämnade jag Högdalen för att åka till Arlanda. 30 timmar senare landade jag på Maui. Jag blev tillsagd av kaptenen att ta av mig min scarf för den behövdes minnsan inte i värmen. Syster och svåger mötte upp i bagagehallen och sen åkte vi hem till the Castle.

Dag nummer två: Jessie jobbade och jag och Kelly traskade till ett café och gjorde upp kommande äventyrsplaner. Sen tänkte vi ta en hike till skogen, men vi kom bara till lilla flygplatsen och kollade på utsikten. Väl hemma på slottet igen så gjorde sig jet lagen till känna och jag somnade på soffan. Kvällen spenderades med att göra pepparkaksdeg och äta pizza till Indiana Jones. That's it for now!

Ja just det, solen skiner, det är varmt och allt är bra! Gratis internet från Jessies granne som grädde på moset.

Tjipp och hej! eller Aloha kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dannie

En skånsk tös i Norrland, jobbar med skog men gillar bäst att vara med bästa sambon och finaste dottern!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela