dannie

Sådetså.

Arbetsergonomi...

Publicerad 2008-12-04 15:11:55 i Babbel,

Jag jobbar hemma i tekoppen för tillfället och då knappar jag in en hel massa data från gamla inventeringar. Om man bläddrar tillbaka till min dagar i skolan kan se att min lilla tekopp inte erbjuder särkilt många ergonomiska ställen att sitta och arbeta vid. Så åtta timmar på kökssoffan med laptopen på köksbordet (vilka inte riktigt funkar tillsammans, höjdmässigt alltså) är inte direkt optimalt. Men jag stretar på, hellre detta än min ergonomiska arbetsplats i Vindeln, för att jobba hemma innebär att jag slipper att gå upp halv sex och kan snooza till åtta-snåret. Man får väga fördelarna mot nackdelarna helt enkelt!

...mindre än två veckor kvar förresten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dannie

En skånsk tös i Norrland, jobbar med skog men gillar bäst att vara med bästa sambon och finaste dottern!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela