dannie

Sådetså.

ojoj...

Publicerad 2006-09-11 20:31:46 i Babbel,

...det var länge sen jag skrev här... Vad har hänt sen sist?

- jag har jobbat färdigt i Norrköping. Det var en trevlig sommar men lite ensamt att gå i skogen hela dagarna och sen kände jag ingen i stan heller. Det fick bli täta telefonkontakter med Skåne. Jag fick göra ett repelentförsök, eftersläcka skogsbrand och fiska kräftor
som man kanske ser här.
- jag har varit i fjällen med mina små lufsarbarn som nu är stora TVMare. Vi var på Blåhammaren och det var sjukt fint. Bilder kommer sen när dom behagar dyka upp. Sen åkte vi på forsränning (jag slog i ändan...) och red islandshästar (inte samtidigt).
- jag har varit hemma i Skåne några dagar och ungåtts med systern från USA, mycket trevligt. Vi hann hitta på en del bus på dom få dagarna vi träffades.
- jag har börjat skolan igen och det med dunder och brak, har inte jobbat så här mycket sedan kemin i tvåan... idag var vi på heldagsexkursion från 8-17, gäsp....
- jag har hunnit åka hem till Skåne igen en sväng för att bevittna mina en gång småsmå mullebarn bli invigda i TVM. Jag insåg att jag varit TVMare i tio år (hjälp) och kände mig abnormt gammal. Alla andra var typ 18 och det är jag visst inte längre. Oj. Men det var trevligt. Träffade gammalt folk och det var kul.

Och sen har jag inte gjort så mycket mer. Som om det inte räckte. Nu ska jag snart träffa AnnaBalou som ska hämta sin pulka som bott hos oss jättelänge. Vad ska vi nu ha i hörnet? En liten gorilla kanske?

Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dannie

En skånsk tös i Norrland, jobbar med skog men gillar bäst att vara med bästa sambon och finaste dottern!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela