dannie

Sådetså.

Oförskämt

Publicerad 2006-10-09 14:21:32 i Allmänt,

... bra mår jag just nu. Det mesta verkar gå bra just nu, små rosa moln svävar runt mitt huvud. Hade den bästa dagen på länge igår, det kändes helt underbart! I lördags gifte sig L med sin D och dom var så söta. jag och några till fick äran att servera och vara med på festen. Det är den första av mina vänner som gifter sig, man får sig en tankeställare. Var är jag om två år när jag är lika gammal som L? Inte för att jag har ett stort behov av att gifta mig, men men.

Nu måste jag verkligen få tummen ur och skriva lite till skolan istället för här. Så det ska jag göra. NU.

Dannie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dannie

En skånsk tös i Norrland, jobbar med skog men gillar bäst att vara med bästa sambon och finaste dottern!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela