dannie

Sådetså.

Lördag

Publicerad 2006-10-14 19:31:51 i Allmänt,

och jag har gjort massor idag. Varit och myst med mullebarnen, pluggat en massa och nu ska jag till Fridan och partaja lite. Måste göra minst lika mycket imorrn, men jag ska vara klar 17.10 för då kommer någon med flyget från Stockholm.

Jag vill inte bli en sån som alltid måste snacka om pojken. Men just nu är allt rosa moln och fluff och då vill man inget annat. Speciellt när han inte är här... Men jag låter det gå fram tills jag kommer hem från USA, sen ska jag vara stor och inte fjortis längre. Man måste ta hand om sina kompisar också, annars står man där en dag utan vare sig pojke eller kompisar, och det vill man ju inte.

Imorrn ska jag träffa Lenan, det ska bli kul. Det sedvanliga förhöret som jag fått några gånger dom senaste veckorna antar jag komma. Nu ska jag cykla till Frida innan det blir natten.


Pussar till alla som vill!

Dannie

Kommentarer

Postat av: Beth

Publicerad 2006-10-19 20:12:59

oj...värsta nya layouten!!! =)
Nu måste jag dock gå, så attjag hinner möta dig vid bussen. Puss o kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dannie

En skånsk tös i Norrland, jobbar med skog men gillar bäst att vara med bästa sambon och finaste dottern!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela