dannie

Sådetså.

Första och sista

Publicerad 2006-10-27 16:21:15 i Allmänt,

distanskursen jag läser har avslutats idag....  Det var banne mig ingen bra grej, förutom sista veckan. Att inte behöva gå till skolan utan att bara sitta hemma och tokläsa hela tiden är ingen bra idé.  Inte godkänd på någon del av tentan, ajaj. Pluggdisciplinen var inte den bästa om man säger så. Lite distraktioner kanske?

Imorrn ska jag åka iväg med flygplanet, spännande! Hoppas det inte blåser så tokigt då...  En vecka i  det stora landet i öster, ska bli trevligt. Saknar dock pojken ganska rejält, men jag ska nog klara det tills nästa söndag, det ska nog gå.

Nu ska jag städa mammas bil lite så jag kan lämna tillbaka den med gott samvete.

Tjipp och hej!

Kommentarer

Postat av: Beth

Publicerad 2006-11-05 12:07:26

oj... nu har jag också en pojke att sakna lite sådär.... rackarns.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dannie

En skånsk tös i Norrland, jobbar med skog men gillar bäst att vara med bästa sambon och finaste dottern!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela