dannie

Sådetså.

Vår... eller inte

Publicerad 2006-03-30 18:04:15 i Allmänt,

Vår... eller inte
Så trodde man att det skulle bli vår, äntligen. Asfalten syntes under snön, man behövde ej riskera livet om man cyklade till skolan, påskliljorna slog ut, alla var på vårhumör. Men nej, i måndags började det snöa och har i princip inte slutat än... Syns inte riktigt på bilden, men det snöar, det blir puder.

Skönt att rymma hem till Skåne nästa vecka, jag har hört att det är vår där, tjihoo! Träffa föräldrarna, fira födelsedagar i både efter- och förskott, träffa lite kompisar. Äckelföräldrarna ska ju dock åka till Jessie, så det blir bara lite tid med dom. Men jag och Linda ska ha så kul så dom önskar att dom vore hemma istället för i paradiset... eller kanske inte.

Tror jag har drabbats av ett riktigt i-landsproblem. Jag har ont i mitt vänstra pekfinger, gör lite ont när jag skriver på datorn... ojoj så synd om mig... Bäst jag slutar skriva och går och sätter mig på soffan igen.

Kramar blir det idag!

Dannie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dannie

En skånsk tös i Norrland, jobbar med skog men gillar bäst att vara med bästa sambon och finaste dottern!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela