dannie

Sådetså.

Nu drar jag!

Publicerad 2006-04-07 16:51:26 i Allmänt,

Nu åker jag hem till Skåne, äntligen! Så less på snöslasket, hoppas det är bättre hemma. I Skåne ska jag:

klippa mig
slinga mitt hår
kanske utnyttja min present på Make up store
gosa med syskonbarn
bli omhändertagen av föräldrar
ha födelsedagskalas
åka till köpendanmark med beth
köra föräldrar till flygplats toktidigt
få mormor att bjuda på stek
hälsa på farmor
åka till skånes djurpark
gå på Höganäs fabriksförsäljning
leka med andréa
äta påskgodis

och sen när jag är less på allt åker jag tillbaka till Norrland och då är det bäst att det är vår! Sådetså!
Tillbaks på annandagen. Tjipp!

Dannie the easterbunny

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dannie

En skånsk tös i Norrland, jobbar med skog men gillar bäst att vara med bästa sambon och finaste dottern!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela