dannie

Sådetså.

Mmm, lista.

Publicerad 2011-10-26 16:27:00 i Babbel,

Direkt från Karin

Längd:
173 cm, ibland 173,5 om jag är på det humöret
Vikt: preggotjock
Hårfärg: Skandinavisk råtta. Oftast blonda slingor med längesen sist nu. Kanske dags för en ny färg?
Ögonfärg: Mest blå
Fräknar: Japp, speciellt på sommaren. Sen är jag prickig i största allmänhet.
Bästa kroppsdel: Just nu diggar jag ju magen, det är inte vanligt annars. Jag har även bra hår.
Sämsta kroppsdel: Tjockbenen
Ärr: Ovanför höger öga efter krock med kapprumsbänk, koppärr lite varstans, pumparelaterat ärr på finger mm.
Tatueringar: Näpp.
Piercingar: Nope, inte det heller. Har dock bitit mig i läppen en gång, blev nästan hål igenom.
Sjukdom: Inget jag känner till.
Brutna ben: spricka i näsbenet har jag haft. Aj.
Fobi: hår som inte längre sitter fast på någon, zombies.
Tvångstanke: Att bebisen ska komma ut och vi är helt oförberedda. Även det med att slänga nycklarna i brunnen.
Rädsla: Läskiga filmer och smärta.
Kroppsligt partytrick: Ojoj, alldeles för många att räkna upp här. Nä förresten, jag har nog inga.
Bästa känsla: Vara spänd inför något stort.
Bästa fysiska känsla: små karatesparkar i urinblåsan, tro det eller ej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dannie

En skånsk tös i Norrland, jobbar med skog men gillar bäst att vara med bästa sambon och finaste dottern!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela