dannie

Sådetså.

D&D do Maui, del 2: Hana Highway

Publicerad 2011-05-07 09:21:10 i Babbel,

När våra värdar äntligen var lediga från arbetet så for vi på utflykt. Först på agendan stod Hana Highway, det vill säga kringelikrokvägen runt halva ön.  Här kommer bildkavalkaden:


Första stoppet: Rainbow Eucalyptus. Fick mig att osökt tänka på Skriet.


Likhet?


Ella tyckte det hela var fascinerande. Brås på moster, den lilla trädnörden.


Obligatoriskt titta-på-utsikten stopp. Ellie håller i sig för glatta livet, kanske brås hon lite på mormor också?


Iväg igen, mot Red Sands, men var placerade vi Ella? Där är hon, i skuffen!


Mot "hemliga" stranden.


Ganska stora vågor. Ska det gå att bada?


Är det trappan till spindelhålan i Sagan om Ringen eller?


Nä, där är ju stranden.


Ella tyckte det var skönt att vara framme.


D likaså.

Ska nog till att tillverka mig en liten gif, men det får bli senare. Nu ska jag och D åka till havet för stugpremiär. Utflykten till Hana fortsätter senare. Tjipp!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-05-10 13:09:10

Jag ser definitivt likhet med skriet, men undrar om Kelly oxå gjort den kopplingen...? Eller det bara slumpade sig så?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dannie

En skånsk tös i Norrland, jobbar med skog men gillar bäst att vara med bästa sambon och finaste dottern!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela