dannie

Sådetså.

Födelsedagen so far

Publicerad 2011-03-16 14:54:56 i Babbel,

Imorse sov jag räv medan D stökade i köket. Jag hann precis somna om och drömma att "God Kväll" spelades in i vårt sovrum med våra smutsiga kläder liggandes på sängen då finsambon kom sjungandes med ljusprydda doughnuts. Sen fick jag öppna finfina paket (ska visa sen så fina saker jag fick) och äta frukost på sängen. Tyvärr innebär inte 29-årsdagen ledighet så jag, E&K och lådan for till jobbet. Här firade vi med lunch på Forsen som är ett hotel som ligger precis vid Vindelälven.


Så här vårigt var de där med forsande vatten och sol. För en gångs skull var det faktiskt god mat, måste vara dagen till ära.

Födelsedagar innebär också go'fika på jobbet.


Uppslutningen var inte så stor, men fin ändå. Och ju färre folk dessto mer kaka till oss som var där.

Ikväll blir det tårtkalas med fina människor. I helgen åker jag och D till Skåne och firar vidare.

Kommentarer

Postat av: Helena

Publicerad 2011-03-29 23:10:32

Men vad hände med födelsedagen uppföljaren? Everything good has a sequal...

Postat av: Isabel

Publicerad 2011-04-02 16:01:50

Ja, jag väntar också. Går in varje dag o kollar...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dannie

En skånsk tös i Norrland, jobbar med skog men gillar bäst att vara med bästa sambon och finaste dottern!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela