dannie

Sådetså.

30e bilden

Publicerad 2011-03-14 10:26:00 i Babbel,

Sista bilden nu då, har snart publicerat hela mitt bildförråd, samt lånat några av andra också. Nä, det finns reserver att ta av. Vad ska jag nu hitta på då? Tisdagsutmaningar hos Liw, andra bloggosar som har bra idéer, och kanske ta lite mer bilder om dagarna?

Någon du aldrig kommer släppa taget om. Ja, vem kan det handla om då?



Världens finaste sambo. Det är redan bestämt, vi ska vara ihopa tills jag trillar av pinnen. Sådetså!

Kommentarer

Postat av: Mona Andersson

Publicerad 2011-03-14 17:05:38

Ja håll hårt i honom och länge för inte ska du trilla av pinnen förrän du är typ 90 bast.

Kram på er bägge. Ses snart.

Postat av: Helena

Publicerad 2011-03-14 18:36:10

Saknar gilla-knapp på den här bloggen!

Postat av: Liw

Publicerad 2011-03-14 21:46:45

Jamen så fick jag så se miraklet ;-)



EFIT imorgon, don´t forget!

Postat av: Jessica

Publicerad 2011-03-16 19:38:37

Bra! Ar det ocksa bestamt att det ar du som ska trilla av pinnen forst? Den som lever far se haha!

Bra jobbat med bloggutmaningen! Den som anda hade tid.. Men du har val sett Ella som campar?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dannie

En skånsk tös i Norrland, jobbar med skog men gillar bäst att vara med bästa sambon och finaste dottern!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela