dannie

Sådetså.

Sen sist

Publicerad 2011-07-30 17:03:29 i Babbel,

Detta har hänt: Akut bloggtorka inträffade efter det stora Mauimaratonet. Men nu har jag hämtat mig och slänger upp lite bilder. Vi börjar med vår lilla semester till Dalarna. I början på juni åkte jag och D med Skodalådan och hälsade på syster med bihang i Leksand. Så här såg det ut:


When in Dalarna...


Gladskitar


Den ökända gropen med syskonbarn som storleksreferens


Gorillakonst, Dalarna style


Släktkamp i minigolf. Buster inleder starkt.


Buffils-Annas med utsikt över hela halva Dalarna


Daniella nördturistar. Skogsmuseet i Siljansfors.


Glasspaus


Pyttesmå barn?


Daniel nördturistar.


Buster är första diskhjälp


Kor fanns det också.


Lillasyster Prick blev trött i benen så moster fick rycka in.


Och så byggdes det en trapp av de som heter Daniel. Mycket imponerande må jag säga för två snickarnoviser.

Det var det. En finfin helg i fina Dalarna, vi kommer tillbaka.

Kommentarer

Postat av: Helenan

Publicerad 2011-07-30 21:43:39

Åh! Bloggtorkan slut! Yay!

Postat av: Jessica

Publicerad 2011-07-31 00:20:58

Det var banne mig pa tiden! Du var pa vippen att bli utesluten ur bloggosfaren!

Postat av: Mona Andersson

Publicerad 2011-08-01 13:26:41

Jag gillar Astrids stil när det gäller bangolfen.

Hon vann väl över alla.

Postat av: Linda

Publicerad 2011-08-02 12:22:33

VIll ni veta orsaken till att Astrid diskar så är det ENBART för att det är herr Nilsson som diskar. Han är hennes stora idol och nummer två är Eric Saade. Hon saknar Dannie och Daaaniel allt som oftast.

Postat av: Daaaaniel

Publicerad 2011-08-12 16:42:25

Linda: Det värmer väldigt. Dom är alla väldigt fina barn.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dannie

En skånsk tös i Norrland, jobbar med skog men gillar bäst att vara med bästa sambon och finaste dottern!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela