dannie

Sådetså.

Jepp, mår bättre

Publicerad 2009-02-21 10:04:53 i Babbel,

Fridolinus kom förbi igår med mat, dryck och medicin så nu mår jag mycket bättre. Tänkte då ta tag i min lägenhet som inte fått någon kärlek sen i onsdags då jag däckade två minuter efter jag klivit innanför dörren. Steg 1, disken. Men så har jag inget vatten. Nähädå, det var väl ett tecken att jag inte ska diska då då. Så jag tittar på lite mer teve så kanske det ordnar upp sig. Får väl samla ihop lite snö från balkongen och smälta på spisen om det inte ordnar sig snart... Tjipp!

Kommentarer

Postat av: Jessica

Publicerad 2009-02-21 18:41:54

Vilken tur! Att du mar battre alltsa! Har ar det kallt sa in i bomben! Jag far ha understall pa mig under uniformen. Ja det ar ju inte Sverige kallt men jadra kallt for Hawaii!!! Men det ar bra sa jag kan harda mig infor hemkomsten!

Vi ska ga till Lulle den 13:e hurra!! Ja det ar bara en o en halv vecka kvar tills jag kommer hem nu! Hoppas du mar battre snart!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dannie

En skånsk tös i Norrland, jobbar med skog men gillar bäst att vara med bästa sambon och finaste dottern!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela