dannie

Sådetså.

D&D do Maui, del 1

Publicerad 2011-05-05 21:46:05 i Babbel,

Nu är vi hemkomna från resan till paradiset. Jetlagen varade en dag för mig, gick och la mig innan åtta första kvällen hemma och sov som en stock fram till sju dagen efter, sen har det rullat på. Vi tog över 400 bilder på resan, blir till att sortera ut russinen och portionera upp dom lite. Här kommer bilder från de första dagarna:


Vi började resan på Umeå flygplats, D är förväntansfull.


Jag med. Har tillochmed målat naglarna inför utlandsresan.


Efter en natt på Arlanda, ett flyg till Paris och ett till Los Angeles var vi så här pigga. Jag visade D var Othelloskåpet ska stå, än en gång...


Yeah, nu är vi framme på Maui, väntar på systern och den röda mattan.


Väl framme väntade denna lilla godbit på oss. Hon visade oss sina bästa tricks på brädan.


Lilla bruden med värsta stilen i barnvagnen visade oss sina hoods.


Dag 3 visade värdinnan sina nya skills.


Ellie hejjade på morsan.


Ella visade gudmodern sin lekplats.


Vi fick i uppdrag att krypträna med Ella, jag la upp en cheerio som lockbete, men icke...


Så sugen var hon inte.

Det var de första dagarna på Maui. Fortsättning följer.

Kommentarer

Postat av: Helenan

Publicerad 2011-05-05 22:38:17

Åh sånt här gillar vi! Väntar spänt på fortsättningen av den vidunderliga resan. Gillar skarpt att bloggen är up and running igen!

Postat av: Annie

Publicerad 2011-05-06 12:43:51

Håller med H!



Tummen upp för att få se mer av er spännande resa!

Postat av: Liw- mamma till Mait och Alma

Publicerad 2011-05-06 17:32:40

Inte alls avis, inte alls :-)



Vilken söt guddotter du förärats, underbar.



Självklart ska vi ses. Jag är ganska ledig så det är upp till dig :-)



Kram

Postat av: Mona Andersson

Publicerad 2011-05-10 21:32:55

Härliga bilder! Avis är vi inte eftersom vi just nu befinner oss i Paradiset. Jessica o Kelly blev faktiskt glatt överraskade när vi kom. Ella är bara solsken och har nu 4 tänder. Krypövningarna har gett resultat. Hoppas födelsedagen gick bra. Korthälsningar är på väg. Kram från Maui. Ella vinkar.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dannie

En skånsk tös i Norrland, jobbar med skog men gillar bäst att vara med bästa sambon och finaste dottern!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela