dannie

Sådetså.

Bananas

Publicerad 2011-02-24 09:41:22 i Babbel,

Det ät tokigt så många fotoutamningar det finns. Den senaste jag fastnat för är hos DosFamily som kör (eller kanske är den slut) en väskutmaning och jag vill också vara med. Här är min väska:


Leukoplast, det behöver väl alla? Ipod med tillhörande hemvirkat fodral, två plånkor, en med kort jag inte använder så ofta och en knipsepung med det viktigaste. Hjärtenäsdukar som jag fick av en bekant på A&Ps bröllop i höstas, glasögonfodral som behöver ersättas asap då det inte funkar så bra. Bläckpenna, blyerts (jag är blyertsflicka, det ska dessutom vara en sådan man vässar). En använd Klunganbiljett (fantastisk föreställning!), en bild på min prins och fyra turkiska pengar (som överranskande nog inte gick att använda på Kanarieöarna). Några huvudvärkstabletter kan vara bra att ha. En liten väska som Betto sytt, där förvarar jag tamponger så de inte faller ut åt höger och vänster, vissa kan uppleva det som pinsamt. Två mobiler är bättre än en. Och världens finaste handväska som jag köpt på Tradera.

Häng på och visa!

Kommentarer

Postat av: Isabel

Publicerad 2011-02-25 18:02:07

Sjukt jädra snygg väska! En sån ska jag ha när jag blir mamma.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dannie

En skånsk tös i Norrland, jobbar med skog men gillar bäst att vara med bästa sambon och finaste dottern!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela