dannie

Sådetså.

Mm, jag vet.

Publicerad 2011-05-18 17:43:00 i Babbel,

Vi väntar på nästa del, tålamod. Bilderna var för stora och jag orkade inte lyfta rumpan från soffan och fixa det. Men det kommer. Så nu gör vi en annan sak istället i väntan på nästa episod.

Fem saker som finns på din att-göra-lista idag?
1. Jobba - done
2. Gå på husvisning, jo det sysslar vi med nuförtiden. Idag: Tavelsjö
3. Gå på bank, känns retro. Lösa in utbetalning från det kommunala bostadsbolaget, kanske köpa trisslott för pengarna?
4. Bjuda sambo på middag på stan.
5. Klämma på nyföding.

Vad gjorde du för 10 år sedan?
1. Längtade efter studenten. Oj, är det verkligen tio år sedan, huvva.
2. Funderade över vad man skulle göra efter studenten egentligen. Tror jag sommarjobbade som städtant och sen tio veckor på franskan i Lund.
3. Lekte med syskonbarn som då var tre till antalet.
4. Gick en massa på bio.
5. Övervägde om biologilärare var framtidsyrket. Visade sig inte vara så.

Ställen du bott på?
Svedala
New Canaan
Umeå Mariehem, Ålidhem, Tomtebo, Liljansberget och Haga

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
1. Betala av studielånet, blä så tråkigt det är.
2. Ge en massa till organisationer som gillar sånt som jag gillar, alltså skog, fred på jord och glada barn.
3. Köpa ett hus.
4. Äta bara bra mat.
5. Köpa massa skog för att promenera i. Inte hugga ner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dannie

En skånsk tös i Norrland, jobbar med skog men gillar bäst att vara med bästa sambon och finaste dottern!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela