dannie

Sådetså.

Sommar mitt i vintern

Publicerad 2011-01-30 18:09:08 i Babbel,

Eller en semester till Gran Canaria helt enkelt. Här är bilderna:


De glada charterturisterna som bokade ej fällbart säte och ingen mat på 6-timmarsflygningen. Resultatet blev Polly till middag.


Den klassiska "utsikten från min balkong"-bilden. Där nere låg vi och pressade på dagarna.


På kvällarna tog vi en hisnande bussfärd till grannbyn och åt middag eftersom middagen på hotellet var anpassad för folk utan smaklökar.


Svärdfisk, mumsfillibabba.


På dagarna lästes det böcker. Eller så spelade vi Super Mario. Och drack sangria i all inclusive-baren.


En dag åkte vi på utflykt, det är tydligen obligatoriskt då man befinner sig på charter. Här är vi i Las Palmas och jag imiterar en hundstaty.


Utsiktspunkt - check!


Träd hade dom också, tack och lov.


Sen åkte vi och hälsade på grottmänniskor (den 14-åriga guidens ord).


Daniels tolkning av grottmänniskan.


Kvällsmat, mumma.


Foto på foto? Tårta på tårta.

Sen åkte vi hem. Om 12 veckor åker vi till Maui, hurra!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-01-30 21:27:07

Tjusiga imitatörer ni är! Tycker att Daniel gjorde en bättre grottmänniska än Daniella gjorde hund. Vet dock inte om det är bra eller dåligt... fast jag bestämmer att det är bra!

Postat av: Mona Andersson

Publicerad 2011-02-04 15:04:29

Härliga bilder. Gillar Daniels Shake & bake tröja. Jag ser hur långt ditt hår redan blivit, Dannie.

Kram på er bägge.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dannie

En skånsk tös i Norrland, jobbar med skog men gillar bäst att vara med bästa sambon och finaste dottern!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela