dannie

Sådetså.

Erkännande

Publicerad 2010-03-05 11:42:37 i Babbel,

Jag måste erkänna. Jag har brutit mot köpstoppet. Ett par nya vinterskor inhandlades i helgen i Ö-vik. Men jag kallar dom för kött då de har den färgen och de kostade inte mer än en dyr köttbit. För att kompenser har jag inte handlat mat på jättelänge utan snart ätit upp allt ätbart i kylskåpet. Förlåt samvetet. Men jag älskar mina köttskor och använder dem flitigt dagligen. Dom är lagom varma och jag kan nog ha dom lääänge! Sådetså. 

Kommentarer

Postat av: Daniel

Publicerad 2010-03-06 01:03:18

Köpte du inte ett par Sorels nyss?

Postat av: Dannie

Publicerad 2010-03-06 10:43:08

Näpp, det blev aldrig några. Det var något fabrikationsfel.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dannie

En skånsk tös i Norrland, jobbar med skog men gillar bäst att vara med bästa sambon och finaste dottern!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela