dannie

Sådetså.

Inspirerad

Publicerad 2010-01-07 10:03:11 i Babbel,

av fröken fröken så ska de närmsta dagarna bestå av projekt rensning i mitt hem. Ska rensa garderob på saker som jag aldrig använder, exempelvis uttjänta t-shirtar som jag tänker jag ska ha på mig någon dag då helvetet fryser till is (vilket kanske är vilken dag som, med tanke på temperaturen utomhus idag (-30)). Sen ska jag städa mina bokhyllor som är belamrade med allmänt skräp. Sen ska skräpet köras i det nya vrålåket till antingen tippen eller myrorna. Sådetså. Nu är det visst meningen att jag ska arbeta. Klart slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dannie

En skånsk tös i Norrland, jobbar med skog men gillar bäst att vara med bästa sambon och finaste dottern!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela