dannie

Sådetså.

Ny lista, I love it!

Publicerad 2010-02-09 16:52:13 i Babbel,

VAD HETER DU: Sandie Daniella, aka Sandiella, Dannie, Fannie.
VAD VAR DET SENASTE DU SA: Hej hej.
TILL VEM DÅ: Pelle på jobbet
VAD BEHÖVER DU MEST JUST NU: Lunch. Är post-träning-hungrig trots att jag åt en tallrik manna efter simningen.
ÄR DU SEXUELLT FRUSTRERAD: Nja, inte speciellt.
ÄR DU EN BRA FLICKVÄN: Det vill jag tro, men det har ju bara skitit sig hitintills. Men jag är inte bitter...
HUR RAGGAR DU: Dåligt, som en fjortis ungefär.
VAD HAR DU GJORT IDAG: Stigit upp, ätit frukost, gått till Iksu, simmat, gått hem igen, ätit second breakfast, jobbat och druckit kaffe.
NÄR FICK DU SENAST EN PRESENT: Julklappar av Betto skulle jag tro, finfina saker.
VAD HAR DU FÖR PLANER TILL HELGEN: Åka till Skåne, wii! Träffa mamma och pappa, syster och co, allmänt häng.
DIN STÖRSTA TALANG: Jag börjar bli grym på att virka. Tycker jag iallafall.
VAD HAR DU PÅ VÄGGARNA: Kelly- och Jessiekonst, tryck med gamla skolplanscher, anslagstavla, trädplansch, myrornabonad och ett tryck jag fått av Betto.
ÄR DU SVÅRFLÖRTAD: Inte särskilt.
HUR MÅNGA PÅ DIN KOMPISLISTA HAR DU HÅNGLAT MED: Vilken kompislista?
HAR DU NÅGON ANNANS GREJER HOS DIG: Jo. Mammas bok, biblioteksbok.
ÅRETS HÄNDELSE: Förra året: Examensfest och exjobbspris, Detta år: Kommande bebisar och bröllop (inget av dessa mina då, men trevligt ändå)
SENASTE LÅT DU HÖRDE: Nått på P3, tror det var Neverstore
VEM VET MEST OM DIG: Det vet jag inte. Jag själv kanske?
VAD HAR DU I DITT FÖNSTER: Massor med krukväxter, hyacintlökar som vägrar blomma, en tomte, origami, foto och en sparbössa.
VAD GÖR DU PÅ FREDAG: Hänger med min mamma, kanske en köpfri sväng på IKEA?
MINNS DU DIN FÖRSTA STORA KÄRLEK: Jesper på vår gata. Obesvarat.
VAD HETER/SKA DINA BARN HETA: Bill och Bull? Nä, det är inte bestämt.
HUR MÅNGA TIMMAR HAR DU SOVIT INATT: Sju, tror jag.
HUR MÅNGA KUDDAR HAR DU I DIN SÄNG: Fyra små och en stor. Men jag har insett att jag sover bäst om det bara är en under mitt huvud.
VEM DRÖMDE DU OM SENAST: Det kommer jag inte ihåg. Drömde däremot i helgen att jag var med i Amazing Race.
VEM VAR DU KÄR I SENAST: Hämlit!
FAVORITFILM: Det stora blå. En ungdomsförälskelse.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dannie

En skånsk tös i Norrland, jobbar med skog men gillar bäst att vara med bästa sambon och finaste dottern!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela