dannie

Sådetså.

Önskelistan 2010

Publicerad 2010-12-03 11:45:03 i Babbel,

Efter att ha flyttat alla mina pinaler från tekoppen så inser jag att jag har allt. Fast några saker önskar jag mig ändå, såklart!

Årets Muminjulmugg

Plåtlådor till diskmaskinstabletter och skovård från Derriere la porte

Jäskorgar

Kusmite Prince Vladimir eller Spicy Chocolate

Leila Lindholms One More Slice

Ergonoimiska virknålar i olika storlekar, min favoritstorlek är 3

Woolpower Full Zip 400 eller 600. Grå eller svart.

 Ipodhörlurar original.

Sen önskar jag och Daniel oss några saker tillsammans:

Bodum knivblock i någon tjusig färg

Kosta Boda Line största storleken på vinglas

BodaNova Cocktail

Mandolin

Nintendo Wii Svart

Presentkort på IKEA så vi kan pynta vårt hem

Sen önskar sig Daniel några saker också:

Håkan Larssons Fredagkväll med mat och vin

Glencairn Whiskyprovarglas

Oj, det blev visst några saker.


Kommentarer

Postat av: helenan

Publicerad 2010-12-08 21:58:06

tycker det är lite kul att du önskar dig en kopp nu när du flyttat ut ur tekoppen...

Postat av: MONA

Publicerad 2010-12-15 17:15:16

Ja det var ju en del att välja på. Man tackar för det, då tiden alltid är knapp i juletider.

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-12-15 17:17:33

Ja det var ju lite att välja på. Man tackar, då tiden är knapp i juletider.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dannie

En skånsk tös i Norrland, jobbar med skog men gillar bäst att vara med bästa sambon och finaste dottern!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela