dannie

Sådetså.

Status på plastpåsen

Publicerad 2010-04-22 19:45:16 i Babbel,



Det tar en sablans massa tid att virka på påsen, därför går det lååångsamt. Och man får ont i fingrarna. Men en dag så ska den banne mig bli klar, sådetså. Jag virkar lite på en sjal till söstradottir samtidigt, den blir nog klar innan påsen.

Uppdatering: Jag ser nu dagen efter att jag ser lätt naken ut på bilden. Det är jag inte, jag har ett linne på mig. Skönt att ha fått det utrett. Back to work, eller to fika just nu. Tjipp!

Kommentarer

Postat av: Mona Andersson

Publicerad 2010-04-23 16:31:59

It´s gonna be one of a kind, när den blir färdig. Ja du ser lite naken ut!

Postat av: Isabel

Publicerad 2010-04-25 01:36:29

Wow! En nästan naken Dannie + uppdatering av påsvirkningen. Jag tackar ja!

Postat av: Jessica

Publicerad 2010-04-25 19:35:16

Jag utovar alltid handarbete naken!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dannie

En skånsk tös i Norrland, jobbar med skog men gillar bäst att vara med bästa sambon och finaste dottern!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela