dannie

Sådetså.

Bilder från Skåne

Publicerad 2010-04-15 17:35:12 i Babbel,

Käringar

Redo att samla in grannskapets godis, öl och pengar.


Söderåsens nationalpark, Astrid får en hjälpande hand upp för långa trappen


Pit stop på väg upp. Idun har nödproviant med.


Bustrid och blåbär


Skogsmänniskan Elsa har färgmatchat accessoarerna


Klara i sitt esse. Moster med hjärta i halsgropen.


Bubben gör yoga. Direkt efter snubblade hon och höll på att kasta handväskan i sjön.


Atrid chillar med svanarna.


Miss Pringle 2010

Det var allt som erbjöds i bildväg. Utöver påskkalas och Söderåsen erbjöds häng med brudar, Alice i underlandet, häng med mor och far, häng med mormor, länsande av sommarstuga på saker jag vill ha, middagar och annat trevligt.




 

Kommentarer

Postat av: Jessica

Publicerad 2010-04-16 01:28:39

Åååh vad fina bilder! Sitter hemma med bihåleinflammation och jobbet ger mig skuldkänslor. Så jag får väl njuta av att vara sjuk en dag innan jag beger mig tillbaka till jobb..

SÖta påskärringar! Kammade de hem nån öl?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dannie

En skånsk tös i Norrland, jobbar med skog men gillar bäst att vara med bästa sambon och finaste dottern!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela